6869: Brande Martínez, E.D. (2016).Characteristics and Academic Trajectory of Students in the Ba in English Program at the Autonomous University of Tamaulipas.En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 115-134). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6873: Camacho Higareda, M. (2016). Educational Trajectories of First-Year Students in the Language Teaching Program at the Autonomous University of Tlaxcala. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 135-162). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6868: Delgado Hoy, N.A. (2016). Characteristics and Academic Trajectory of Students in the Ba in English Program at the Autonomous University of Tamaulipas.En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 115-134). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6872: Domínguez Angel, R. (2016). Educational Trajectories of First-Year Students in the Language Teaching Program at the Autonomous University of Tlaxcala. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 135-162). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6861: Hidalgo Avilés, H., Dzul Escamilla, M., Paredes Zepeda, B. (2010). Hidalgo. En J.L. Ramírez Romero, et al. Las investigaciones sobre la enseñanza de lenguas extranjeras en México: una segunda mirada. (p. 67-86). México. Cengage Learning.
ISBN 978-607-482-134-5
Ver más...
6859: Espinosa Butrón, N., (2016). Academic Trajectories in an English Language Teaching Program: A Study of Students' Paths at the Autonomous University of the State of Hidalgo. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro, et al. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 73-98). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
2011
Memoria en Extenso
6860: Paredes Zepeda, B. y Espinosa Butrón, N. (2011). Testing Oral Skills. En IV Foro Internacional de Especialistas en Enseñanza de Lenguas "Gregorio Torres Quintero". Manzanillo: Universidad de Colima
ISBN 978-607-9136-07-9
DocumentoVer más...
6876: Estrada Sánchez, G.G. (2016). Profiling a Cohort in the Ba Degree in English at the University of Veracruz. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro, et al. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 179-202). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6874: Flores Hernàndez, E. (2016) A Study of Students' Paths in the School of Languages at the University of Colima. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro, et al. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 163-178). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6863: Paredes Zepeda, B., Hernàndez Alvarado; M., Martínez Godínez, J. (2013). En Memoria VI Foro Internacional de Especialistas en Enseñanza de Lenguas "Gregorio Torres Quintero". Colima: Universidad Autónoma de Colima
ISBN 978-607-9136-88-8
DocumentoVer más...
6858: Paredes Zepeda, B., Hernàndez Alvarado; M., Martínez Godínez, J. (2013). En Memoria VI Foro Internacional de Especialistas en Enseñanza de Lenguas "Gregorio Torres Quintero". Colima: Universidad Autónoma de Colima
ISBN 978-607-9136-88-8
DocumentoVer más...
6862: Hidalgo Avilés, H., Dzul Escamilla, M., Paredes Zepeda, B. (2010). Hidalgo. En J.L. Ramírez Romero, et al. Las investigaciones sobre la enseñanza de lenguas extranjeras en México: una segunda mirada. (p. 67-86). México. Cengage Learning.
ISBN 978-607-482-134-5
Ver más...
6871: Killian Reyes, M.G. (2016). Characteristics and Academic Trajectory of Students in the Ba in English Program at the Autonomous University of Tamaulipas. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 115-134). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6864: Lemus Hidalgo, M., (2016). The School Trajectory of Ba in Elt Students at Aguascalientes State University. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro, et al. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 35-52). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6870: Martínez Guevara, J.L. (2016). Characteristics and Academic Trajectory of Students in the Ba in English Program at the Autonomous University of Tamaulipas. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 115-134). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6877: Narváez Trejo, O.M.(2016) Profiling a Cohort in the Ba Degree in English at the University of Veracruz. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro, et al. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p.179-202). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6854: Occeña Gallardo, E. (2016). Theoretical Framework for the Research Study. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro, et al. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 17-26). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6855: Occeña Gallardo, E. (2016). Research Methodology. En B.G. Paredes Zepeda, M.C.Chong Barreiro, et al. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 27-34). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6856: Occeña Gallardo, E. (2016). Academic Trajectories in an English Language Teaching Program: A Study of Students' Paths at the Autonomous University of the State of Hidalgo. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro, et al. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 73-98). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
Ponencia
6857: Occeña Gallardo, Eleanor. (2016) The value of narratives in language teacher´s professional development. En Primer Foro Nacional de Investigación y Estudios Avanzados de la Facultad de Lenguas de la Universidad Autónoma del Estado de México (FONIESALE). Toluca, Mex.
Ver más...
6848: Paredes Zepeda, B.G., (2016). Academic Trajectories in an English Language Teaching Program: A Study of Students' Paths at the Autonomous University of the State of Hidalgo. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro, et al. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 73-98). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6849: Paredes Zepeda, B.G., (2016). Introduction. En Paredes Zepeda, B.G., Chong Barreiro, M.C. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 15-16). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
Ponencia
6853: Occeña Gallardo, Eleanor. (2016) The value of narratives in language teacher´s professional development. En Primer Foro Nacional de Investigación y Estudios Avanzados de la Facultad de Lenguas de la Universidad Autónoma del Estado de México (FONIESALE). Toluca, Mex.
Ver más...
2015
Capítulo de Libro
6852: Paredes Zepeda, B. (2015) La relación entre estudiante y profesor. En G. Márquez Ramírez, et al Reflexiones en torno a la educación superior mexicana. (p. 62-88). Puebla, Pue. Genoma Empresarial, SA de CV
ISBN: 978-607-97091-0-5
Ver más...
2013
Memoria en Extenso
6851: Paredes Zepeda, B., Hernàndez Alvarado; M., Martínez Godínez, J. (2013). En Memoria VI Foro Internacional de Especialistas en Enseñanza de Lenguas "Gregorio Torres Quintero". Colima: Universidad Autónoma de Colima
ISBN 978-607-9136-88-8
DocumentoVer más...
2010
Capítulo de Libro
6850: Hidalgo Avilés, H., Dzul Escamilla, M., Paredes Zepeda, B. (2010). Hidalgo. En J.L. Ramírez Romero, et al. Las investigaciones sobre la enseñanza de lenguas extranjeras en México: una segunda mirada. (p. 67-86). México. Cengage Learning.
ISBN 978-607-482-134-5
Ver más...
6867: Ruiz Zamora, U. (2016) Academic Trajectories of Students From the Class of 2013 in the Faculty of Languages at the Autonomous University of the State of Mexico. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 99-114). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6865: Tapia Carlín, R.E. (2016) An Initial Study of the Academic Trajectory of the 2013 Cohort in the Undergraduate English Language Teaching Program at the Autonomous University of Puebla. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro, et al. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 53-72). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
DocumentoVer más...
6875: Tello Moreno, A.S. (2016). A Study of Students' Paths in the School Of Languages at the University of Colima. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro et al. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 163-178). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
Ver más...
6866: Vélez Tenorio, M. (2016). An Initial Study of the Academic Trajectory of the 2013 Cohort in the Undergraduate English Language Teaching Program at the Autonomous University of Puebla. En B.G. Paredes Zepeda, M.C. Chong Barreiro, et al. Studies of Students Trajectories in Language Teaching Programs in México. (p. 15-16). México. Plaza y Valdés Editores.
ISBN: 978-607-402-876-8
DocumentoVer más...